Post by dombgycestonglong on Mar 8, 2022 2:21:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fast like a Fox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fast like a Fox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode feil penger ▞▞▞
▞▞▞ Fast like a Fox 2022 version ▞▞▞
Hvorfor er det ingen knapp for å reversere? Hvorfor er nivå 4 i Grey Mountains så vanskelig å snu!? Uff. 😬
Alt du trenger å gjøre er å riste telefonen din, du trenger ikke å trykke på baksiden, prøv å trykke på baksiden uten å flytte telefonen, så fungerer det ikke, dette er bare løgn 😌
Det er gøy å spille. Men etter 1 kjøring fryser hele telefonen og til og med hjemknappen svarer ikke.
Jeg innrømmer at å trykke på baksiden av telefonen er noe nytt og innovativt, men i dette tilfellet er det ikke noe jeg foretrekker i stedet for å bare plassere fingeren på skjermen. Spillet er heller ikke så morsomt eller underholdende å være "redaktørens valg".
Det er et veldig bra spill
Veldig kul, unik måte å kontrollere reven jeg tror flere runder vil være fint, men også ... la reven lage dialog mens du løper, som se ut! Eller jeg er nesten der! Det vil gjøre spilleropplevelsen mer sunn
Opplæringen forsvinner ikke. Den grønne linjen er full, men den andre scenen starter ikke. Trykkfunksjonen fungerer ikke. Reven vil ikke løpe på å tappe.
Det er et fint spill, men det er litt for vanskelig å spille. Jeg har spilt i timevis. Jeg ble bra, så fikk jeg nye kart og jeg måtte hoppe over halvparten av nivåene, så kan du gjøre det enklere
Det bør være kontroller å velge mellom fordi når jeg trykker på baksiden av telefonen min fungerer det ikke
Et sjarmerende lite spill som jeg har forelsket meg i. Jeg elsker oppmerksomheten på detaljer og det faktum at du kan komme deg inn i spillet uten å bli bombardert av annonser hele tiden.
Alt jeg har å si er at det er kjedelig, jeg fortsetter å komme sist.
Jeg ønsket å nyte dette spillet like mye som hill climber 2, men ethvert spill som krever gjentatte trykk er rett og slett ikke morsomt for meg. Elsket grafikken og konseptet, men kontrollene er en no go.
Hvor mange MB eller GB bruker denne appen? Jeg avinstallerte alle appene mine for å prøve dette, men den sa at jeg ikke har nok plass til denne applikasjonen....
Et solid spill. Flott grafikk. Kult, men litt cheesy plot. Kontrollene er vanskelige å bruke. Et trestjerners spill.
Den heter "Fast Like a Fox" ikke sant? Da bør det ikke være noen gang og kryping og ting som at spillet er ekstremt frustrerende, kanskje jeg bare suger, men ikke en fan av dette spillet. Animasjon er søt tho.
Selv om det er ganske enkelt, liker jeg dette spillet! Det er utrolig gøy å kappseile fortidens selv, og som noen hvis konkurransedyktige og elsker racing er dette det som trekker meg tilbake - å konkurrere mot meg selv, selv så dumt som det høres ut -
Det er virkelig et nytt konsept, men hvordan kan du håndtere begge hender på en tid når reven fortsetter farten... Ingen kan spille dette spillet perfekt
Reven er treg.
Jeg er helt forelsket i grafikken og gameplayet. Det tar litt tid å venne seg til kontrollene, så jeg setter pris på at spillet starter sakte og viser deg hvordan du manøvrerer reven i etapper. Helt fantastisk spill! Jeg elsker dette spillet, dette spillet er virkelig unikt. Jeg vil gjerne se flere spill fra dere (btw det er en feil i det skjulte snønivået hvis du får de fleste myntene og edelstenene på det nivået og du dør det dupliserer alle mynter og edelstener du går på det nivået, noe som betyr at du kan få alle myntene lettere)
Jeg kan ikke spille spillet hvis jeg ikke kan se hvor jeg skal. Horisonten dekker hele spillet. Hvis det ikke gjorde dette, ville jeg elsket spillet.
Spillet er fint, men når jeg trykker, må jeg gjøre det veldig hardt, så jeg endret kontrollene som ødelegger en unik kvalitet. ALT for mange reklamer som de kaller "kommersielle pauser" og ganske vanskelig å få fulle stjerner uten å spille det på nytt et par ganger fordi de viktigste tingene er skjult og du kan ikke se de viktige trekantene som er skjult før du passerer den. Dessuten, hvis du bruker baksiden av telefonens tappekontroller, må du ta av telefonen din og du kan bare riste telefonen i stedet. Maks ord!!!
Ikke morsomt
Dette spillet ser ut til å være morsomt, men verden vises bare synlig på halvparten av skjermen, noe som gjør det nesten umulig å se noen hull eller hindringer du trenger å hoppe over. Hvis spillet brukte hele skjermen, i stedet for å skjule det meste av bakken under et lag ville dette spillet bli vurdert mye høyere
Ikke nyter sjefen
hyllingen tar lang tid og jeg hater det. Du bør gjøre hyllingen raskere og jeg får ikke spille også
Det er litt vanskelig, men det er morsomt og reven er så søt! Det er et morsomt spill, men siste kjøring er så jævla irriterende og jeg hater det lol, det er derfor vurderingen er 3
Det var bra, så skjønte jeg at det var veldig repeterende, fullt av annonser (noen ganger forståelig), og konseptet hørtes ganske fort ut. Det er ikke forferdelig, men jeg liker det bare ikke så mye lenger.
Det er et anstendig spill. Jeg kunne se hvordan noen ville nyte det, men det er egentlig ikke min kopp te.
Jeg liker musikken, kontrollene og tegnene! Jeg vil anbefale det. Og det er gratis!
Supersøt, fungerer jevnt, kunsten og musikken er veldig fin og avslappende. Jeg fant dette ved en helt tilfeldig ulykke fordi Play Store-appen min feilet da jeg lette etter Opera GX-appen. Jeg er veldig glad for at det feilet! 😂
Alt jeg så var noen brettetrekanter, det endret seg aldri.
Dette spillet er bull sheet, musikken er så cringe og kjedelig. Og når jeg 'dør', gyter det meg langt tilbake. Når jeg virkelig dør gir det meg sarkastiske kommentarer og det hopper som så forløpt når jeg trykker på knappen. Dårlig, dårlig
Hopping reagerer veldig lite
Bare rist enheten
HAR IKKE EVAN SPILLET DET OG JEG POVE DET!!!!! DET SER SÅ HØY KVALITET UT OG DET ER SÅ REV?!?! JEG ELSKER REVEN!!!!!! DER MITT FAVORITTDYR!
Utløst
C ooooooooooool
DEN SOM SOM LAGDE DETTE, JEG HÅPER DU STIKKER TÅA I EN NEGL OG GÅR PÅ HETE KUL.
Jeg tror..... Musikken er forferdelig beklager
Gladiator manager Diskarte kqc
Jeg kjenner ikke tanken på å trykke på baksiden av enheten og fant ut at hvis du rister enheten, gjør det det samme som å banke på baksiden
Ikke så bra
🎃
Det er et flott spill og virkelig avhengighetsskapende. Ett problem tho ... Noen ganger vil jeg prøve å hoppe og det vil ikke hoppe. :/ Men totalt sett er det et flott spill, jeg anbefaler det virkelig.