Post by dombgycestonglong on Mar 8, 2022 2:17:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää rahaa hakkerointiin ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
Siisti peli. Mutta järkytyin vain, kun näin, että et voi muuttaa ihoa! Olen tyttö, pidän ihosta, mutta entä pojat? Voitko lisätä tällaisen skin-lisäyksen, tältä se todennäköisesti näyttää! ➕ Siellä <---- se on se, johon voit lisätä skinejä...ja siellä on monia mainoksia, ja olen niin pahasti myöhässä! Se ei ole minun wifini! Se oli täysin hyvä sinä päivänä, tästä syystä minä... poistin pelin! Se on kovaa, mutta hyvää
Se on todella hyvä ja söpö, mutta se on vain lisäyksiä. Lisäykset näkyvät kun rakennan taloa ja meni lisää, kun taloni on poissa! Joten rakennan koko ajan uudestaan meni yöaikaan, siellä on väkijoukkoja ja tiedän sen, mutta väkijoukot ovat söpöjä, joten vaihdoin luomaan ja katsomaan kaikki väkijoukot ja lemmikit, ja kaikki ovat söpöjä, mutta lisäykset näkyvät yhä uudelleen ja uudelleen. kaikki ;-;
Mahtavaa Teit toiveeni todeksi, koska jokaisessa minecraft-tyyppisessä pelissä on vain poikien suosikkiasioita, mutta sinä teet minecraft-pelin tytöille. Tee lisää tällaisia pelejä ja lisää kuvia, jotta voin liimata ne seinille. Kiitos ja toivon, että yrität täyttää toiveeni. Joten heippa ja tuen sinua aina.
On niin hauskaa pelata minecraftia, koska voit luoda mielikuvituksesi ja voit luoda oman maailman
Tämä on mukava peli, mutta mainoksia vain tulee ja tulee, miksi pelaan offline-tilassa, mutta mainokset ja joskus se kaatui, korjaa se, kiitos, pidän todella tästä pelistä pls😊😊😊
Rakastan sitä ! Se on todella hauskaa mutta annan 4 tähden bcz:n maailmani jatkuvasti poistavat itsensä ja tiedä miksi :< Kaikki työni katoaa
tämä peli on söpö ja kaikki, mutta se on kopio Minecraftista, mutta kauhea. Yritin sammuttaa Wi-Fi-verkkoni käytöstä aivan liikaa mainoksia, mutta se ei tehnyt mitään. Se sai tietokoneeni ylikuumenemaan välittömästi. ja se ei ollut aikani arvoista. Älä asenna sitä
Kannattaa ladata ihan sikke hyvä peli😀
Rakastan sitä, koska se on kaikki vaaleanpunainen ja myös söpö, siisti ja minulle tämä oli hyvä paitsi Ads!!!
Se on mukava, mutta ei tarpeeksi, mutta ehdotan söpöä peliä kawaiicraft 2021, se on ilmainen! Mene ja lataa se nyt, palataan aiheeseen, joten uhh..... Se on söpö ja ihana, mutta kuten sanoin, ei tarpeeksi! ♥️ Toivottavasti ymmärrät! 🤗
KawaiiWorld Arkadne igre twjb
Tämä on niin siistiä, että rakastan tätä peliä niin paljon, jopa lisää ilove se ja myös hevonen, koska hevonen on kuin pienessä ponissani niin siistiä, että jatkan pelaamista, kun pidän kännykkääni, avaan tämän sovelluksen, se todella pidän askartelutyöstä tai mincraft mutta eroa niin sateenkaari kawaiiworld on ihana🤩🤩🤩
Omg tämä peli on uskomaton ja rakastan todella taloja, se on niin kaunis, että rakastan sitä todella, en ole kuin nuo muut nuket, kun he sanovat "se on mukavaa, mutta mainoksia tulee jatkuvasti esiin🤬" he voivat vain siellä Wi-Fi: minä, joten en ole tyhmä 😏
Tämä on erittäin hauska sovellus ja se on erittäin söpö.Se on todella hyvä versio mincraftista, jos sinulla ei itse asiassa ole oikeaa minecraftia. Mutta olen samaa mieltä. On yksi pieni ongelma, Mincraftin kaltaiseen peliin on TAPA paljon lisäyksiä. . Mutta muuten peli on erittäin hauska. Pidän myös siitä, että monet asiat täällä eivät tarvitse rahaa, kuten modit oikeaan mincraftiin. Joten annan sille neljä tähteä
Ok, joten annoin sille kaksi tähteä, koska se ei anna minun ladata sitä, se vain pysähtyy satunnaisesti, kuten kun se on 98 tai 67, se pysähtyy automaattisesti, joten korjaa se
Tämä peli on hyvä, mutta minulla on joitain valituksia, olisi hyvä, jos voit pelata moninpeliä ja se on liian vaaleanpunainen
Se oli erittäin söpö ja värikäs peli, mutta annoin sille kolme tähteä, koska: Ensin en voi vaihtaa nimeäni, toiseksi en voi vaihtaa ihoani, kolmanneksi joskus se viivästyy, neljänneksi peli pysähtyy aina ja potkaisee minut pois pelistä, Viidenneksi et voi uida, kuudenneksi ei ole moninpeliä, seitsemänneksi siellä on niin paljon tylsiä mainoksia, joten ehdotan lisää muutoksia.
Marja hauskaa ja söpöä, joten 4 asiaa 1:peli melko täynnä mainoksia 2:erittäin söpöt eläimet 3:toivoisin, että voisin mennä loppuun asti ja saada ender helmiä 4:erittäin hidas lataaminen sen luultavasti minun nettini joka tapauksessa 5 tähteä erittäin söpö 🤩
Kun peli hiljeni, olin niin innoissani, koska rakastan yksisarvisia ja söpöjä juttuja, mutta kun napsautin sovellusta, se potkaisi minut jatkuvasti ja sanoi, että sovellus ei vastaa. Luulin sen olevan normaalia, mutta sitten kun napsautin sitä uudelleen, se sanoi, että sovellus ei palaa uudelleen, napsautin vähän useammin, mutta se sanoi saman asian, siksi erotin sen Jos tämä ongelma voidaan korjata, antaisin 5 tähteä
Hei, tämä on sinulle, jolla on paljon mainoksia. Ja kun näet sen olevan offline-tilassa, voit sammuttaa wifin ja pelata, eikä siellä ole enää mainoksia, kiitos kuuntelusta 😄
Se on hyvä, mutta… kun teen taloani tai jotain, lisäykset ponnahtaa aina esiin ja lohkot ovat kaikki, mutta eivät kaikki vaaleanpunaisia, en todellakaan pidä vaaleanpunaisesta ja kun olen selviytymässä ja keksin zombien hämähäkin luurankoa tai jotain, lisäykset ponnaavat aina esiin. Se siitä.
Se on erittäin söpö, ainoa asia, joka ärsyttää, ovat mainokset. Mutta se on mukava ja söpö, se on hyvä peli. :0 ☆☆☆☆☆
Jotkut tavarat ovat aika tylsiä, koska tavarat ovat vain sinipunaisia violetteja ja jotkut muut huonekalut ovat hieman myöhässä. Ja sänky on aina samanlainen. Joten pls lisää sänkyjä ja uusia huonekaluja tuoleihin ja keittiöön ja huoneeseen. En osaa kokata tai valmistaa, siksi annan 2 tähden.
Mutta se on hyvä, mutta mainokset ovat täällä ja viivästyvät, se ei voi lopettaa viivettä, joten poistan sen, että siellä on paha viive on liian huono
Se on erittäin hauska peli, mutta joskus se häiritsee paljon ja minua todella ärsyttää, mutta kaikesta huolimatta se on todella hienoa. 🐇 💕
Paras peli, mutta lisäykset ovat ärsyttäviä, koska joskus et voi painaa takaisin peliin, joten 3 tähteä joten ehkä lisätäksesi arvosteluani ja korjataksesi virheet
En tiedä mitä haluan sanoa, koska tämä peli on hyvä ostaa tämä on niin räikeä, olen tyttö, mutta tämä on ohi Jopa tässä pelissä ei ole EI Kurpitsamuurahaista Oli liian vaikea löytää, kaikki asiat... Tämä on MY Opain... 😊 Kaiken kaikkiaan tämä peli on niin hyvä kaikille, ei vain tytöille! 😊😉😉
Se on loistava sovellus, mutta siellä on niin paljon mainoksia, kuten napsautat Lopeta tai poistu, ja siellä on mainoksia. Ja 20-30 sekunnin välein mainokset ponnahtaa esiin, enkä pidä mainoksista, joten en pidä siitä.
Tämän pelin grafiikat ja kohteet ovat niin huonoja, korjaa se ja saat 5 tähteä
Tämä sovellus ei ole kovin hyvä...latasin sen kauan sitten..Miksi annoin 1 tähden?koska mainokset ovat erittäin ärsyttäviä, ja kun napautan takaosaa, mainokset tulevat, joten poistan sen nopeammin, koska en pidä siitä. ..Erittäin typerä peli...Ärsyttävää😠
Christmas Fever Cooking Games アーケード eydj
Tämä on kaikkein kaunein spp, jonka olen koskaan pelannut ... Syy, jonka annoin neljä tähteä on, että se Hass Sssssssssoooo Monet lisäävät ja liikaa vaaleanpunainen mutta muu peli on mahtava ja söpö toivon, että olin hyödyllinen teille tämän täytyy pinkein peli i olen koskaan pelannut vaadin kaikkia 🖤BLΛƆKPIИK💗 faneja /🖤BLIИK💗 pelaamaan tätä peliä ja tilaa siskoystävälle (heidän ikoninsa on kolmen tytön kanssa) ja tykkää ja jaa meille intialainen #pysy turvassa# pysy kotona#pukeudu maskiin# käytä desinfiointiaine rakastan teitä (lisäsin ne vain huvin vuoksi) 😝
Miksi? Yritin ladata tämän pelin ja kun olen pelissä, en voi tehdä maailmaa äärettömään? Tämä on hyvä peli, mutta pls korjaa tämä
En oikein pidä tästä pelistä, koska kun verkkoni on päällä, sen aikana tuli paljon mainoksia, koska annan vain 2 tähteä
Se on ok sovellus. Erittäin söpö myös. MUTTA minulla on joitain ongelmia. Kun taistelet jotain mainoksessa, tulee vain ja kun suljet mainoksen, hirviö tappaa sinut ja minä vihaan sitä. Voitko myös tehdä kaikista mainoksista lapsiystävällisiä. Minulla on myös ehdotus. Voitko tehdä kukista sateenkaaren. Minusta se olisi todella kaunis. Kiitos ja korjaa virheesi. Mutta pelaan edelleen tätä peliä. Koska erittäin söpö.
Annan tälle pelille 1 tähden, koska mainoksia on paljon!Joka sekunti tulee mainos! JA SINÄ OLET AINA LUKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(Jos tässä pelissä ei olisi mainoksia eikä häiriöitä, antaisin sen 5 tai 4 tähteä...!
Ajattelin, että siitä tulee kamalaa😭 eikä kawaii, mutta se on hieno ja värikäs, voin ratsastaa yksisarvisilla ja rakastan tätä sovellusta vain joka mielestäni sinun pitäisi asentaa 😀😀😁😁
Vihaan tätä peliä, se on aika söpö näkemys Minecraftista, mutta siinä on paljon mainoksia, se näkyy aina 2-3 minuutissa, joten siksi vihaan tätä peliä 😅😅😒
Tämä sovellus on aika söpö, mutta se on kuin askartelumaailma, kun ensimmäistä kertaa pelatessani tiesin jo sen olevan kuin askartelumaailma. Aluksi luulin, että se on erilainen, mutta ei. Se on kyllä hyvä sovellus. Se on kuin minecraft. Kuvissa on lukkoovet, mutta pelissä on vain 2
Tämä peli on hieno, mutta voi korjata tämän mainoksen ja häiritä sitä melko ärsyttäväksi, annoin sille 1 tähden👎
Vau, tämä peli on mahtava! Minulla on 3 ehdotusta,1. miksi et lisää skinejä, kuten,söpöjä?2.Poista mainokset, jotka kaikki valittavat 3.Poista häiriö, kun en voi napauttaa "takaisin peliin" ja käytä taktiikkaani, jatkan satunnaisten lohkojen kaivaamista. tämä on hieno peli! Onnistuin tekemään oman maailmani, jossa on parkour, vesipuisto ja kaikki muu! KIITOS PELEstä!!!
Vihaan tätä sovellusta melkein miksi siinä on niin paljon mainoksia!!!!!!!!!!??!!?!!?!!?!? Ja se on kuin minecraft, mutta ei chat-tilaa!!!!!! Voitko pitää, kun lisään otsikon, kuten tämä "my kawaii hamsterimaailmani", mutta kun sen "haileyn maailma" on normaali Joka kerta kun napsautan nuolta, se sanoo "kaupallinen tauko" ja voitko lisätä hamstereita, koralleja ja kaloja ja muuta miksi onko se muuten pinkki? Korjaa tämä ongelma, kiitos!