(Android/iOS) Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games koder øker tokens
Mar 1, 2022 6:00:02 GMT -5
Post by icicizasag on Mar 1, 2022 6:00:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker tokens ▞▞▞
▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
Dream Hotel: Permainan hotel, Game simulasi Petualangan nbtl
Flott spill, men lar meg ikke passere et visst nivå uansett hvor mange ganger jeg prøver. Prøvde ny versjon og fortsatt det samme. Det er synd, for nå må jeg avinstallere det
Morsomt og underholdende! Ikke for vanskelig, men likevel utfordrende.
Den er veldig bra, men noen ganger setter jeg veldig pris på mange annonser
Dette er veldig bra spill. Det er så mange annonser, men de er veldig interessante spill, så jeg vil ha deg 5 stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg vil gi dette en høyere stjernerangering. Men... Hovedproblemene med denne typen spill er de rullende kostnadene, og så snart du betaler for krystaller/edelstener, fortsetter reklamene å komme. Hvorfor? Jeg forstår reklamene i spill når du spiller for ingenting. Men så snart du kjøper varer i spillet MÅ ANNONSER STOPPE!!! Hvis jeg visste at reklame fortsatt var der etter at jeg kjøpte varer. Da ville jeg ikke installert spillet med det første. Bare mitt synspunkt og for å advare andre.
Jeg gir dette spillet 5 stjerner fordi det er litt som et bedre spill. Det er også interessant, men problemet mitt er at det ikke alltid åpnes når jeg vil oppgradere kjøkkenoppgraderingene, du må installere dette spillet, det er veldig fint 😀😀😀😀😀😀
Jeg elsker virkelig denne appen. Det viser meg på en måte hvordan man driver et hotell.
Bra spill, men det er latterlig når det sannsynligvis tvang spilleren til å se annonser bare for å passere det nåværende nivået.
Det er virkelig moro
Nei ok
Det trenger å fikse dårlig virkelig dårlig
Står overfor problemer med å få liv ikke å få maks liv selv etter 1 dag .... ikke engang få daglige streker ... spillet er fint, men kan ikke nyte fullt ut
Utfordrende og jeg elsker å tilby tjenester til publikum.
Spillet er fint. Akkurat som Grand hotel
Det virker sikkert som et fint spill, men jeg kan ikke komme til nivå 2 uansett hva jeg gjør
Dette spillet er så interessant og morsomt at det også er utfordrende fordi du må se på folkene og sjekke dem inn og ut. Min favorittdel av spillet er når han rydder alle rommene.
Ville ha en 100 stjerner hvis du kommer på og få mer nivå du den beste Hotel Game 2 spill opp så fort det er avhengighetsskapende eneste på spillet feil er skøyten hvis du bruker dem gjør at du taper fordi det går gale midje yo tid en får ikke de tingene du vil ha bare fortsett i sikler 4 en eller annen grunn dum fiks det bli kvitt det eller spillere bare ikke bruker skøytene Lykke til hver 1 An ha en BLAST
Hei ville virkelig ha likt det hvis det faktisk la meg på spillet, fordi det ville bare fortsette å vise lastelinjen, men ville ikke laste inn, så det ville ikke slippe meg inn i spillet. Jeg beklager å fortelle deg, men dette spillet var forferdelig. av erfaring slettet jeg den med en gang.
Beste spillet
Det er et flott spill. Jeg ga den bare 3 stjerner fordi jeg skulle ønske det var flere brett. Jeg har fullført spillet, men det er ikke ferdig utviklet ennå
Har de rett
Så gøy
Dette spillet er morsomt og alt, men det gir deg bare 5 liv og etter de fem livene må du vente og hvis du er på et høyt nivå er det vanskelig.
Jeg likte å spille dette spillet. Jeg kunne fullføre nivået, noe som gir mer lykke
Min ENESTE klage er at jeg skulle ønske du kunne legge til mer enn 4 oppgaver mens du spiller. Jeg har spilt tidsstyringsspill siden den originale diner-dashen, og dette er definitivt et av favorittspillene mine. Godt jobba! Takk skal du ha!
Ok
Trenger mye arbeid. Spillkarakterer som jobber i forskjellige hastigheter.
Jeg elsker spillet litt avhengighetsskapende
Jeg liker virkelig dette spillet, det er så fint.
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ایڈونچر gsvk
Wow utrolig 😍
Jeg elsker denne typen Time Management-spill, og ANBEFALER DET STERKT!!
Hyggelig
Kommer ikke forbi 2. nivå fordi det fortsetter å sparke meg ut.
Jeg likte denne appen veldig godt, men på nivå 65 på det tredje hotellet, som skal være det siste nivået på det hotellet, kan jeg ikke gå videre. "Gave"-linjen øverst sier 4/10. Jeg fortsetter å slå nivå 65 og det flytter ikke meg eller stangen fremover. Er det her spillet very *friendly* personter?
Dette er et ok spill. Men hver gang jeg går i nivået er servicepersonen så TREGT!! Vennligst fiks det!!
Jeg er enig med anmelderen som sa at når du når båten er det umulig å passere et visst nivå uten å betale for diamanter. Jeg gjorde Peter rask og kan fortsatt ikke bestå. Det var gøy til da, nå er det ikke morsomt, så jeg avinstallerte. Jeg tror det er nok å se mange annonser, jeg betaler ikke for å spille.
Jeg passerer nivå 5 eller plass, så ikke mer spill å spille
Cut the Rope: Experiments Quebra-cabeça ytp
Det er kjedelig, vanskelig, og jeg hater det
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Περιπέτεια blj
Dette spillet er så morsomt at jeg elsker det, men det tredje hotellet er vanskelig, men det er så gøy at du burde laste det ned
very *friendly* personter dette spillet bare på Villa Flora 65/65 eller er det et problem? Tok meg 4 dager å fullføre hvis dette er det?
Dette er det beste spillet på den måten jeg ga 5 stjerner, men det er ett problem, det er en tjener, slik at det er mange problemer, men spillet er det beste spillet for alltid, vær så snill å fikse dette problemet. 🙏🙏
moro
Bra konsept .. MEN .. det blir ALT for vanskelig ALT for tidlig. Sannsynligvis fordi de vil at du skal betale for å fortsette å spille. Skjer ikke . Avinstallert
Elsker spillet du ikke trenger å kjøpe, du kan alltid se annonser det er veldig utfordrende for meg..
Det er en feil på LA-hotellet. Kundene kommer ikke til skranken, så du kan ikke sjekke dem inn.