Post by icicizasag on Mar 1, 2022 5:54:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Træblokpuslespil - Blokspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Træblokpuslespil - Blokspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Træblokpuslespil - Blokspil 2022 version ▞▞▞
Super fodret tidsrøver. Kan klart anbefales.😎
Hyggeligt og får hjernen til at fungere.
Jeg nyder at spille spillet. Det hjælper med at holde dit sind travlt og aktivt. Tak LKM
Dejligt nemt spil at spille, træner sindet på en underholdende og sjov måde
Hyggeligt
Interessant spil til at udfylde spme nedetid.
나무 블록 퍼즐 - 클래식 블록 퍼즐 게임 퍼즐 lrsw
Det er fantastisk, holder yoh i gang og tænker. Bare ikke sikker på, hvad det endelige mål er. 😅
God app til at fordrive tiden, men for mange annoncer!
Wood Block Puzzle блочная игра Головоломки rkke
Blokker andre spil
Ikke sikker på, om dette spil blev opdateret, men jeg troede, det gav dig mulighed for at videregive en blok og gemme den til senere træk. Ikke længere der.
Jeg nyder spillet, men at blive tvunget til at se en tilføjelse, hver gang jeg foretager en justering i spillet (f.eks. kom til startmenuen, start spillet...) er bare skærpende.
Det var et fantastisk spil, indtil bonus for clearing af flere linjer blev fjernet. Jeg er ude herfra.
Det er et fantastisk spil, der hjælper dig med at slappe af... Så vanedannende
God tidsfordriv
Godt bortset fra en MEGET stor gameplay-forglemmelse. Spillet bør ikke very *friendly* personTE, når jeg ikke har flere træk med de brikker, der er i spil, HVIS jeg har mønter og kan ROTERE de resterende brikker, der ikke passer. Det er hele POGEN med mønterne. På det tidspunkt flyver strategien ud af vinduet, så du kan lige så godt slet ikke have mønter. Jeg har tænkt mig at købe et andet spil PRÆCIS som dette, hvor udviklerne faktisk tænkte på, at gameplayet ikke bare slog en pengeko sammen. Sjusk viser sig.
Игра-головоломка Стратегии xos
For mange spilafbrydelser med reklamer
Det er et genialt spil takket være masser af timers underholdende
Min pige har nøjagtig det samme spil, men hendes har en normal tilstand og en hård tilstand. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke har den hårde tilstand? Min app er opdateret.
Meget afslappende
Sjovt selvom lidt mere variation ville gøre det endnu bedre! Derudover kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg kommer tilbage til mit puslespil, efter annoncen tager mig ind i butikken. Jeg bliver så frustreret, at jeg nogle gange bare går.
Dårlig oplevelse af lyd bliver afspillet, hvis lyd og vibration er slået fra ved genstart. Dette gør det nødvendigt at nulstille lydstyrke og vibrationsindstilling, hver gang
Det er fedt 😎 , ville ønske, at der bare var et spil, man kunne spille, der ikke havde konstante reklamer eller et ded**eret salgsteam, der skubbede på freebies, ekstra turns livets & eller skuespil osv. osv. & videre og videre. Bare giv os et spil, der er sjovt nemt og vanedannende at spille.
Sjovt spil ville ønske, at der var sværere niveauer, men fantastisk at spille for at fordrive tiden
Ryd linjer og blokke, sigt efter at rydde brættet, fantastisk spil, når du sidder fast i sengen med influenza😅
Mik
Godt spil. Svært ved stop.
God app sjovt spil
Sjovt, men kun 2 stjerner, fordi det går ned. Tre gange i et spil forsvandt det og gik til startskærmen. Jeg tjekkede og så den køre, men så ud til at vise en forhåndsvisning af en annonce. Jeg klikkede på det, og spillet kom tilbage, men gik baglæns og fjernede over 2000 point, jeg lige havde brugt meget tid på at tjene. Jeg afinstallerer. Ikke anbefalet.
Meget godt spil. Holder din hjerne aktiv.
Jeg spiller det stadig, og det ser godt ud, og det er en tidspasser
Hurtigt nemt spil at spille, svært at mestre.
Dette spil er sjovt og vanedannende, men det har mange fejl. Der er ingen regler eller forklaringer på, hvordan spillet fungerer. Det viser ikke kun annoncer, men det tager dig ud af dit spil og tvinger dig til at se annoncer og hele videoer, som du ikke har startet og ikke kan afvery *friendly* personte, før det er overstået. Og når du taber dit spil, fortæller den dig, at du er løbet tør for træk, og skjuler skærmen, så du ikke kan bekræfte den. Meget dårlig smag efter min mening! Jeg vil ikke spille dette spil igen, før det løser disse og mange andre fejl.
Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse før, men jeg føler et behov for at advare alle, der ønsker at downloade dette spil. Det var sjovt i starten, kun annoncerne var ret irriterende. Men så begyndte jeg at blive spammet med notifikationer. Nogle meddelelser var ordspil og havde ikke noget at gøre med spillet, andre meddelelser sagde, at en ven spillede spillet. Jeg er ikke logget ind med Facebook, så jeg har ingen venner på appen, så disse meddelelser er blot almindelige løgne for at få mig til at spille spillet.
Blokke vil ikke rotere
Det ville være rart, hvis udviklerne retter tastefejlen igen. Bliv træt af at se Rerty. Jeg kan leve med de fem sekunders annoncer. Meget underholdende spil.
Tvunget til at downloade via en anden app-annonce. Den havde en kæmpe hent-knap, der dækkede x-lukket. Så... dårlig anmeldelse af et spil, jeg i første omgang aldrig ville have for mange ting til at rette
Jeg graver dette spils sværhedsgrad, det er nemt nok til at være svært. .. alligevel slapper det af på mit angst- og stressniveau at ville vinde. Dette er et udfordrende spil værd. Jeg kan virkelig godt lide det. Godt arbejde gutter!
Simpelt spil, underholdende.....men det tvinger tilføjelser efter hver lvl, og nu tvinger det lyden til (når den er deaktiveret i indstillinger). Ikke sejt.....
Jeg ville give dette spil en 5, hvis det kom med nogle retninger. Jeg har spillet det samme spil i en uge nu og ikke flyttet til nye niveauer (skal jeg det?). Andre har nævnt magneter, ingen anelse om disse. Ingen sværere spil, jeg keder mig lidt. Kan nogen hjælpe mig?
Pointene er lave, og det er ikke nemt at manøvrere blokkene. De halter.
Okay, spillet bliver kedeligt efter et stykke tid, men solidt
Hvor blev kalenderen med de forskellige pokaler, samt puslebrikkerne på bjælken af?
Annoncer er lange og kedelige, men fantastisk spil
Block Puzzle - Puzzle de blocs Réflexion mtww